Cosul este gol
Mergeti in Magazin
Termeni si conditii de utilizare a site-ului
Informatiile prezentate pe website-ul www.izolta.com sunt proprietatea S.C. IZOLTA SRL., denumita in continuare IZOLTA, cu sediul in localitatea Arad, Strada Cocorilor, nr 4, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J02/159/1993, avand Cod Unic de Inregistrare Fiscala RO3369496, si sunt destinate exclusiv utilizatorilor sai in scop informativ si comercial.
Izolta, in calitate de proprietar al acestui website, depune toate eforturile pentru ca informatiile prezentate sa fie permanent actualizate si in conformitate cu politicile interne ale companiei, insa nu garanteaza acuratetea acestora.
Utilizarea website-ului, indiferent de scopul vizitei, informational sau comercial, implica acceptarea prezentei politici de Termeni si Conditii, asa cum este expusa in pagina de fata. Izolta isi rezerva dreptul de a revizui Termenii si Conditiile de utilizare prin actualizarea acestei pagini in orice moment si fara o notificare prealabila a utilizatorilor. Vizitarea periodica a acestei pagini va ofera posibilitatea de a lua la cunostinta orice modificare survenita cu privire la acesti Termeni si Conditii, dvs., utilizatorul, fiind unicul raspunzator de cunoasterea si conformarea la noile prevederi si modificari ce pot aparea. In caz de neconformare, ne rezervam dreptul de a bloca accesul utilizatorilor care incalca acesti termeni si conditii de utilizare, sau orice alte prevederi relevante din legislatia in vigoare.
Drepturi de autor si marci inregistrate
Toate materialele prezente pe www.izolta.com, incluzand, dar fara a se limita la, informatii, texte, grafica, software, unelte, produse, servicii, date, rezultate ale folosirii software-ului, reclame, nume, logo-uri precum si marci inregistrate reprezinta continutul acestui site, fiind protejate de legea dreptului de autor si legile referitoare la marci si proprietate intelectuala, cu exceptia situatiilor in care exista o stipulatie expresa, contrara, existenta pe acest site. Folosirea de catre dumneavoastra a continutului site-ului constituie o acceptare a acestor conditii si va obliga la respectarea acestora.
Este interzisa modificarea, copierea, reproducerea, descarcarea, transmiterea sau distribuirea acestui continut in orice modalitate cu exceptia cazurilor permise de conditiile de utilizare sau cu consimtamantul expres si prealabil al proprietarului acestui continut.
Marcile inregistrate si logo-ul de pe acest site si alte site-uri afiliate, sunt, sub rezerva unei stipulatii contrare exprese, proprietatea Izolta. Ele sunt protejate potrivit legislatiei in vigoare, iar reproducerea si folosirea lor neautorizata vor atrage dupa sine raspunderea persoanei vinovate de incalcarea acestora. Toate drepturile sunt rezervate Izolta Legea dreptului de autor si tratatele internationale protejand acest site. Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nicio forma si in niciun fel fara o permisiune in prealabil scrisa din partea Izolta. Reproducerea neautorizata a continutului acestui site si a celor afiliate, ori a oricarei parti componente, va atrage dupa sine pedepsirea conform legislatiei in vigoare.
Achizitiile online
Achizitia de bunuri si servicii pe site-u www.izolta.com se supune legislatiei privind Comertul Electronic (365/2002, 363/2007, OUG 34/2014), ceea ce presupune incheierea contractelor la distanta prin mijloace electronice pentru orice tranzactie efectuata in prezentul website, contracte care utilizeaza urmatorii termeni, avand sensurile specificate mai jos:
Vanzator : S.C. IZOLTA S.R.L., cu sediul in localitatea Arad Sector 6, Strada Cocorilor, nr. 4, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J02/159.1993, avand Cod Unic de Inregistrare Fiscala RO3369496, denumita in continuare IZOLTA
Cumparator : orice persoana fizica sau entitate juridica care plaseaza o comanda pe site-ul www.izolta.com
Comanda : modalitatea prin care Cumparatorul comunica Vanzatorului intentia de a achizitiona bunuri de pe site-ul www.izolta.com
Confirmare plasare comanda : email transmis in mod automat la adresa oferita de Cumparator, la scurt timp dupa plasarea comenzii pe site-ul Vanzatorului si care contine toate detaliile comenzii plasate de client, asa cum au fost completate de acestea. E-mail-ul transmis de Vanzator reprezinta o confirmare a inregistrarii plasarii comenzii pe site-ul www.izolta.com, si nu o confirmare in sine a comenzii.
Confirmare comanda : interactiune telefonica sau scrisa intre Cumparator si un reprezentant (operator/ consultant vanzari) al Vanzatorului, prin care acesta din urma confirma clientului informatii referitoare la stocul produselor comandate si termenul de livrare/ ridicare din magazin.
Procesare comanda : email transmis in mod automat la adresa oferita de Cumparator, confirmare insotita de Factura Fiscala a comenzii plasate de client si care atesta existenta stocului pentru produsele comandate de client si demararea procedurilor de livrare a acestora de catre firma de curierat agreata ca partener a Vanzatorului/ ridicare a produselor comandate din magazinul ales de Cumparator.
Factura Fiscala : document fiscal transmis in mod electronic, automat, de catre Vanzator la adresa de email oferita de Cumparator. Conform Codului Fiscal art. 319 alineatul 29, semnarea si stampilarea facturilor nu sunt elemente obligatorii, implicit factura primita prin email reprezinta originalul.
Termen de livrare : estimare aproximativa oferita in mod standard de catre Vanzator Cumparatorului, odata cu procesarea si confirmarea comenzii, termen care nu implica obligatii contractuale din partea Vanzatorului, intrucat este in stricta dependenta de firma de curierat agreata de Vanzator.
Politica de vanzare online
Plasarea unei comenzi pe site-ul www.izolta.com implica acceptarea acestor Termeni si Conditii, implicit a modului de comunicare (scrisa - electronica si verbala - telefonica) prin care Vanzatorul informeaza Cumparatorul cu privire la orice detalii referitoare la comanda plasata de acesta din urma.
Cumparatorul poate plasa comenzi online in orice moment al zilei, de luni pana duminica, si in urma carora va primi o Confirmare plasare comanda pe email.
Comenzile plasate sunt operate/ pregatite de operatorii Izolta zilnic, de luni pana vineri, in intervalul orar 8.30-17:00.
Confirmarea comenzii se face zilnic, de luni pana joi, in intervalul orar 08:30– 16:30, iar vineri in intervalul 08:30 - 14.30. Confirmarea se realizeaza de catre un reprezentant al Vanzatorului si va contine informatii referitoare la disponibilitatea produselor din comanda, termenul de livrare/ ridicare din magzin, verificarea datelor de identificare ale Cumparatorului (in cazul in care acestea sunt insuficiente pentru procesarea/ expedierea/ ridicarea din magazin a comenzii) etc. (In vederea confirmarii, reprezentantul Vanzatorului va contacta telefonic Cumparatorul. Confirmarea finala se face prin emailul de transmitere a Facturii Fiscale.) Vanzatorul nu poate fi facut raspunzator pentru incorectitudinea informatiilor oferite de catre Cumparator in plasarea comenzii sau crearea contului de utilizator, Izolta operand doar in baza informatiilor oferite de clientul sau.
Comenzile plasate de luni pana vineri pana la ora 12:00 si confirmate Cumparatorului de catre un reprezentant al Vanzatorului se vor expedia in aceeasi zi, aceasta fiind data de la care decurge termenul de livrare estimat de Vanzator. Comenzile plasate de luni pana joi dupa ora 14.00 vor fi expediate de catre Vanzator in ziua lucratoare imediat urmatoare, iar termenul estimat de livrare se calculeaza de la aceasta data.
Comenzile plasate in weekend (vineri, dupa ora 14.00 – luni, ora 08.30) vor fi operate/ pregatite si confirmate, ulterior expediate, in cursul zilei de luni si marti, termenul de livrare estimat fiind calculat din momentul expedierii lor.
Vanzatorul depune toate eforturile pentru a mentine si afisa Cumparatorului stocuri si preturi actualizate pentru produsele oferite spre vanzare. In eventualitatea in care Vanzatorul constata lipsa stocului sau nevandabilitatea pentru unul sau mai multe produse din comanda plasata de Cumparator, un reprezentant al Vanzatorului va aduce la cunostinta acest aspect Cumparatorului (in scris sau verbal) in cel mai scurt timp, oferind informatii cu privire la data revenirii in stoc a produsului/ produselor, posibilitatea inlocuirii acestora, termenul aproximativ de livrare, etc. , anuland sau operand modificari asupra comenzii plasate de Cumparator in conformitate cu indicatiile transmise de acesta din urma.
Odata confirmata comanda, Cumparatorul va primi pe email o notificare de procesare a comenzii, impreuna cu Factura Fiscala aferenta comenzii confirmate.
Comanda se expedieaza catre Cumparator impreuna cu un exemplar din Factura Fiscala si bonul fiscal aferent comenzii, precum si cu oricare alte documente insotitoare (anexe, garantii produse, manuale de utilizare, declaratii de conformitate, etc.) sau materiale informative apartinand izolta sau partenerilor sai (pliante, brosuri, etc.)
Livrarea comenzilor online
Comenzile online plasate pe site-ul www.izolta.com ajung in posesia Cumparatorului prin urmatoarele metode de livrare:
1. Livrarea prin curier : comenzile online se expedieaza cu ajutorul firmei de curierat pe intreg teritoriul Romaniei, de luni pana vineri in intervalul orar 9.00 -17.00, si sambata in intervalul 9.00 -14.00, in sistem door-to-door SAU pot fi ridicate gratuit din magazinul din Arad, Str Cocorilor, nr 4 de catre Cumparator
. Taxa de livrare se calculeaza in functie de valoarea cumparaturii, cumparaturile cu o valoare cumulata mai mica de 300 lei Tva inclus vor suporta un cost al transporului in valoare de 30 lei tva inclus, la cumparaturile cu o valoare cumulata mai mare de 300 lei Tva inclus nu se percepe taxa de transport.
Termenul obisnuit de livrare este de 2-4 zile lucratoare, cu posibilitatea prelungirii acestuia in cazuri exceptionale (sarbatori legale, etc.); in astfel de situatii, clientul este informat telefonic sau prin email de catre consultantii de vanzari Izolta asupra noii date de livrare si vor stabili impreuna o noua data de livrare.
Comenzile plasate pana in ora 12.00 in oricare din zilele lucratoare si confirmate clientului de catre reprezentantul Izolta, vor fi expediate de catre Vanzator in aceeasi zi, termenul estimat de livrare fiind calculat de la aceasta data.
Comenzile plasate dupa ora 12.00 de luni pana joi si confirmate clientului de catre reprezentantul Izolta, vor fi expediate in urmatoarea zi lucratoare, termenul estimat de livrare curgand de la aceasta data.
Comenzile plasate in intervalul vineri, dupa ora 14.00 – luni, ora 8.30, vor fi confirmare de catre reprezentantul Izolta si expediate in intervalul a doua zile lucratoare din saptamana imediat urmatoare plasarii comenzii.
In cazul comenzilor cu plata prin OP, termenul de livrare comunicat se calculeaza de la primirea confirmarii de plata de catre Vanzator (a se vedea articolul referitor la plati).
In momentul livrarii, clientul verifica integritatea ambalajului, iar in cazul in care acesta nu este in conditii bune (prezinta colturi rupte, zgarieturi, defecte de orice fel, etc) solicita agentului firmei de curierat intocmirea unui proces verbal de predare-primire cu mentionarea tuturor neregulilor constatate, refuzand totodata primirea coletului.
Izolta nu poate fi facut raspunzator pentru neregulile de livrare (intarziere livrare peste termenul estimat, ambalaje si produse deteriorate la transport, etc.), ele cad in sarcina firmei de curierat partenere, iar pentru solutionarea acestora Cumparatorul se va adresa direct acesteia.
Vanzatorul nu poate fi facut raspunzator pentru incorectitudinea informatiilor oferite de catre Cumparator in plasarea comenzii sau crearea contului de utilizator, Izolta operand doar in baza informatiilor oferite de clientul sau.
2. Ridicarea gratuita din magazin : Izolta pune la dispozitia clientilor sai serviciul de ridicare gratuita a comenzii online din magazinul Izolta din loc Arad, Str Cocorilor, nr 4 . Ridicarea comenzii online este posibila doar dupa ce Cumparatorul este instiintat de catre un reprezentant Izolta prin comunicare scrisa (email) sau orala (telefonic) asupra disponibilitatii produselor comandate in magazine.
Dupa confirmarea comenzii, Cumparatorul isi poate ridica comanda online din magazin.
Plata comenzilor care se ridica din magazin se poate cu plata integral, cu ordin de plata (comanda poate fi ridicata din magazin doar dupa ce plata acestuia este vizibila in contul Izolta) sau in magazin, la casa de marcat.
O comanda online neachitata si confirmata clientului va fi rezervata pentru ridicarea din magazin pentru o perioada de 72h. Ulterior acestei perioade, produsele ce fac obiectul comenzii online neachitate vor fi puse in vanzare.
Preturile si plata comenzilor online
Toate preturile produselor din site-u www.izolta.com sunt finale, afisate in Lei si includ TVA. Taxa de livrare se calculeaza in functie de valoarea cumparaturii, cumparaturile cu o valoare cumulata mai mica de 300 lei Tva inclus suporta un cost al transporului in valoare de 30 lei tva inclus, la cumparaturile cu o valoare cumulata mai mare de 300 lei Tva inclus nu se percepe taxa de transport., fiind comunicate in mod explicit clientului inainte de plasarea efectiva a comenzii, prin afisarea ei in timpul procesului de finalizare a acesteia, precum si in email-urile tranzactionale transmise clientului in urma inregistrarii comenzii sale in magazinul online.
Pretul afisat pe site-u www.izolta.com pentru produsele din categoria echipamentelor electrice si electronice contine si taxa verde conform Directivei Europene 2012/19/UE si a OUG 5/2015.
Pretul afisat pe site-u www.izolta.com nu este un pret unic valabil in toate magazinele Izolta, ci acesta poate diferi fata de magazinele fizice. De asemenea, preturile si stocurile produselor pot diferi de la un magazin la altul.
Promotiile afisate de Izolta in magazinul online si in catalogul de prezentare sunt valabile in limita stocului disponibil si/ sau in perioada de timp specificata.
Izolta depune permanent eforturi pentru ca informatiile de pret (dar si denumiri, caracteristici si specificatii tehnice produse) afisate pe site-ul www.izolta.com sa fie corecte, insa nu exclude erorile de factor uman care pot impacta preturile produselor. In astfel de cazuri, Izolta va informa Cumparatorul asupra situatiei aparute, oferindu-i posibilitatea de a reconfirma comanda la pretul corect sau de a o anula.
Izolta isi rezerva dreptul de a face verificari de ordinul securitatii datelor oferite de Cumparator in bazele de date ale tertilor, pentru a preveni intentiile de fraudare. Izolta opereaza toate aceste verificari conform Legii 677/2001 privind protectia datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestora. Detalii referitoare la acest aspect pot fi consultate citind Politica de Confidentialitate.
Comenzile online plasate pe site-ul www.izolta.com pot fi achitate:
-
Ramburs
-
Plata cu OP
-
Plata in magazin (cash cu card bancar,)
Plata ramburs
Cumparatorul plateste produsele comandate la livrarea acestora, urmand a primi din partea agentului firmei de curierat o chitanta pentru plata efectuata. Procedura este valabila atat pentru persoane fizice, cat si juridice.
Plata cu OP
Clientii care aleg sa plateasca prin Ordin de Plata vor primi pe email, odata cu informarea privind inregistrarea comenzii, factura proforma pentru a efectua plata.
Comenzile cu plata prin OP se proceseaza doar dupa primirea confirmarii de plata.
Datele necesare pentru efectuarea OP-ului sunt urmatoarele:
SC IZOLTA SRL
Sediul Social: ARAD, STR COCORILOR, NR 4
Reg. Com.: J02/159/1993
CIF: RO3369496
IBAN: RO02 INGB 0016 0000 3563 8911
ING BANK ROMANIA
In momentul efectuarii platii prin OP, pentru identificarea facila a acesteia, clientul va trebui sa completeze numarul comenzii in campul “Detalii de plata” si sa transmita confirmarea tranzactiei la adresa izolta@yahoo.com
In cazuri exceptionale, pentru clientii care au refuzat preluarea comenzii/ comenzilor anterioare, Izolta poate restrange modalitatea de plata oferita acestora la plata cu cardul sau cu OP.
Plata in magazin
In cazul comenzilor online care se ridica din magazinul situat in loc Arad,Str Cocorilor, nr 4 , Cumparatorul are posibilitatea de a achita comanda la casa de marcat a magazinului, cu cash, cardul sau cu ordin de plata (comanda poate fi ridicata din magazin doar dupa ce plata acestuia este vizibila in contul Izolta).
Returul comenzilor online
Serviciul de retur al produselor achizitionate online se aplica tuturor clientilor nostri persoane fizice, conform legislatiei in vigoare.
Produsele comercializate de Izolta in magazinul online www.izolta.com pot fi returnate in maxim 14 de zile de la receptionarea de catre client a ultimului produs din comanda.
Pentru a-si exercita dreptul de retur, clientul trebuie sa ne informeze cu privire la decizia sa de a se retrage din prezentul contract, utilizand formularul de retur.
Returul se accepta DOAR pe baza bonului fiscal transmis clientului odata cu factura si comanda aferenta!
Produsele returnate trebuie sa fie predate in starea in care au fost livrate/ ridicate, fara zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice/ electrice, cu toate etichetele, manualele, certificate de garantie (in original) si accesoriile incluse. Pentru produsele care fac parte din comenzi online ridicate de client din magazin, se considera ca Cumparatorul a verificat starea produselor, iar plata constituie garantia faptului ca produsele s-au ridicat in stare corespunzatoare.
Politica noastra de retur nu se refera la produsele care sunt neconforme în momentul achizitionarii sau al livrarii/ ridicarii (nu corespund descrierii facute de vanzator si nu au aceleasi calitati ca si cele pe care vanzatorul le-a prezentat)
Se poate returna orice tip de produs, cu urmatoarele exceptii:
-
Plante;
-
Produse cumparate prin comenzi speciale, personalizate ( vopsea mixata, etc);
-
Produse vandute la metraj;
-
Articole deteriorate ca urmare a montajului sau nerespectarii instructiunilor de utilizare;
-
Produse cu termen de valabilitate depasit;
-
Produse de unica folosinta, cu exceptia celor care inca pastreaza ambalajul sigilat, produse de igiena.
-
Produse folosite.
In cazul in care au fost achizitionate mai multe bucati din acelasi produs si se doreste returnarea intregii cantitati comandate, este permisa desigilarea unei singure bucati, restul fiind returnate sigilate.
Produsele retur, respectand conditiile de mai sus, se vor returna prin curier sau vor fi predate personal din magazinele din care au fost expediate/ ridicate de catre client. Plata transportului pentru returul produselor cade in sarcina clientului .
Rambursarea banilor se face in cel mai scurt timp de la transmiterea intentiei cumparatorului de renuntare si receptionarea fizica a produselor, dar nu mai tarziu de 14 zile calendaristice, in contul IBAN al Cumparatorului (cont specificat de acesta in formularul de retur).
Izolta isi rezerva dreptul de a refuza procesarea comenzilor clientilor care au inregistrat retururi repetate, nejustificate, fara anuntarea in prealabil a Vanzatorului.
Carduri de fidelitate
Vanzatorul ofera tuturor Cumparatorilor posesori de card de fidelitate IZOLTA, indiferent de tipul acestuia, posibilitatea de a-si folosi cardul la achizitia de bunuri doar din magazinele fizice izolta, cardul se poate comanda de pe pagina de web www.izolta.com, cardul nu poate fi folosit pentru comenzile online de pe situl www.izolta.com
Prelucrarea datelor cu caracter personal
Avand in vedere Regulamentul General privind Protecția Datelor” sau „GDPR” , Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene L 119 (4.5.2016) şi aplicabil de la 25 mai 2018, va transmitem acest document pentru a va detalia cand si de ce anume va prelucram datele dumneavoastra personale, cum le folosim, conditiile in care le putem divulga altora si cum le stocam in conditii de siguranta.
-
PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL ȘI ROLUL PĂRȚILOR
În contextul încheierii și executării Contractului, Părțile vor prelucra o serie de date cu caracter personal, respectiv: datele cu caracter personal ale persoanelor de contact ale Clientului dezvăluite de Client către SC IZOLTA SRL si datele cu caracter personal ale persoanelor de contact ale SC IZOLTA SRL dezvăluite Clientului;
Vă prelucrăm date cu caracter personal în scopuri determinate
Vă prelucrăm datele cu caracter personal în vederea executării contractului cu entitatea juridică în numele căreia acționați (care include și interacțiunile anterioare semnării acestuia) și pentru îndeplinirea obligațiilor noastre în calitate de parte contractantă.
În plus, vă prelucrăm datele cu caracter personal în vederea satisfacerii unor interese legitime, de exemplu:
-
prevenirea, detectarea precum și analizarea și gestionarea riscurilor comerciale;
-
în legătură cu orice pretenție, acțiune sau procedură (inclusiv, dar fără a ne limita la, redactarea și revizuirea documentelor, întocmirea documentației necesare încheierii unei tranzacții, obținerea de consultanță juridică și facilitarea soluționării litigiilor) și/sau pentru protejarea sau exercitarea drepturilor și obligațiilor noastre contractuale și legale;
-
cooperarea cu autoritățile și instituțiile publice;
2. DREPTURILE SI OBLIGATIILE PĂRTILOR
În prelucrarea datelor cu caracter personal conform Contractului, Părțile se angajează să respecte toate obligațiile aplicabile acestora în calitate de operatori de date cu caracter personal conform legislației privind protecția datelor cu caracter personal inclusiv, dar fără limitare, conform prevederilor GDPR
2.1. prelucrează datele cu caracter personal ale Persoanelor de Contact ale Clientului în scopul încheierii și executării Contractului, precum și în scopul transmiterii de comunicări Persoanelor de Contact ale Clientului, inclusiv comunicări comerciale din partea SC IZOLTA SRL sau a partenerilor SC IZOLTA SRL.
2.2. Se conformează obligațiilor ce-i revin în calitate de operator în ceea ce privește încălcarea securității datelor cu caracter personal, și, totodată, informează Clientul cu privire la orice astfel de încălcare a securității datelor cu caracter personal fără întârziere nejustificată.
2.3. Desemnează un responsabil cu protecția datelor cu caracter personal, care poate fi contactat de către Client, pentru aspecte legate de protecția datelor cu caracter personal, la următoarea adresă de e-mail: izolta@yahoo.com .
2.4. Prelucrează datele cu caracter personal ale persoanelor de contact ale Clientului pentru scopul încheierii și executării Contractului, asigurându-se astfel că respectă cerințele legislației prin utilizarea unui temei adecvat al prelucrării datelor și asigurarea informării adecvate a SC IZOLTA SRL, conform acestui document;
2.5. In calitate de operator de date cu caracter personal, este responsabil de implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a asigura securitatea și confidențialitatea datelor cu caracter personal, tuturor clientiilor care furnizeaza date cu caracter personal cat si persoanelor de contact ale SC IZOLTA SRL, mentionate in contract sau alte documente.
2.6. În cazul în care este obligat conform legislației aplicabile, desemnează un responsabil cu protecția datelor cu caracter personal și comunică datele de contact la care acesta poate fi contactat de către SC IZOLTA SRL pentru aspecte legate de protecția datelor cu caracter personal;
Cu excepția cazului în care legea prevede altfel, aveți următoarele drepturi:
1. Dreptul de acces, respectiv dreptul de a obține o confirmare din partea noastră că prelucrăm datele dvs. cu caracter personal, precum și accesul la acestea și furnizarea de informații despre modul de prelucrare;
2. Dreptul la rectificare, care se referă la corectarea, fără întârzieri nejustificate, a datelor cu caracter personal inexacte și/sau la completarea datelor incomplete;
3. Dreptul la ștergere/dreptul de a fi uitat, adică dreptul de vă șterge fără întârzieri nejustificate datele cu caracter personal colectate, în cazul în care aceste date nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate și nu există alt temei juridic pentru prelucrare, datele au fost colectate ilegal sau datele trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale;
4. Dreptul la restricționarea prelucrării sau va opuneti, care se aplică în cazul în care dumneavoastră contestați exactitatea datelor cu caracter personal, prelucrarea este ilegală .
5. Dreptul de portabilitate, respectiv dreptul dumneavoastră de a primi datele cu caracter personal, pe care ni le-ați furnizat în scopurile indicate în prezenta, într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat, precum și dreptul de a trimite aceste date unui alt operator;
-
6. Dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Protecției Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) la adresa poștală b-dul. G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, sector 1, 010336 București sau la adresa de e-mail anspdcp@dataprotection.ro ;
-
Cu excepția dreptului de a formula o plângere la ANSPDCP, conform celor de mai sus, aceste drepturi pot fi exercitate prin trimiterea unei solicitări scrise la sediul SC IZOLTA SRL, str.Cocorilor, nr. 4, Mun.Arad, Jud.Arad
3. MASURI DE CONFIDENTIALITATE PENTRU PRTOTECTIA INFORMATIILOR PERSONALE
3.1. Ne asigurăm că drepturile persoanelor vizate legate de prelucrarea datelor personale deținute de noi sunt respectate și că oferim mijloacele necesare pentru a le permite să își exercite drepturile.
3.2. Oferirea de informații persoanelor vizate – oferim persoanelor vizate informații clare și ușor accesibile cu privire la operatorul de date și prelucrarea datelor lor cu personale.
3.3. Asigurarea unui mecanism pentru modificarea sau retragerea consimțământului – oferim un mecanism pentru ca persoanele vizate să modifice sau să-și retragă consimțământul.
3.4. Asigurarea unui mecanism pentru a se opune prelucrării – oferim un mecanism care permite persoanelor vizate să se opună prelucrării datelor lor personale.
3.5. Împărtășirea exercitării drepturilor de principiu cu privire la datele cu caracter personal - luăm măsuri rezonabile pentru a informa terții cu care au fost împărtășite datele cu caracter personal, despre orice modificare, retragere sau obiecții care rezultă din exercitarea drepturilor persoanelor vizate.
3.6. Rectificarea sau ștergerea – implementăm un mecanism pentru a facilita exercitarea drepturilor persoanelor vizate să accesese, să corecteze și/sau să șteargă datele lor cu caracter personal.
3.7. Oferirea unor copii a datelor cu caracter personal prelucrate – putem oferi o copie a datelor cu caracter personal prelucrate, supusă politicii de reținere și ștergere, atunci când se solicită de către un responsabil cu datele cu caracter personal.
3.8. Limitarea colectării – limităm colectarea datelor personale la minimul relevant, proporțional și necesar pentru scopurile identificate.
3.9. Limitarea prelucrării – limităm prelucrarea datelor cu caracter personal la ceea ce este adecvat, relevant și necesar pentru scopurile identificate.
3.10. Reținerea – nu reținem date cu caracter personal mai mult decât este necesar în scopul pentru care s-au prelucrat datele cu caracter personal.
3.11. Eliminarea – se va face in conditii de siguranta si pentru a evita si preveni alte riscuri .
4. SECURITATEA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Societatea va depune toate eforturile rezonabile pentru a vă proteja datele cu caracter personal aflate în posesia sau sub controlul nostru prin stabilirea unor măsuri rezonabile de securitate în vederea prevenirii accesării, colectării, utilizării, divulgării, copierii, modificării sau aruncării neautorizate, precum și a altor riscuri similare.
Garantia produselor vandute de Izolta
Pentru toate produsele vandute si livrate de catre Izolta beneficiezi de certificate de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
Produse cu certificat de garantie emis de producator
Pentru o parte dintre produsele vandute de Izolta vei primi certificat de garantie emis de producator sau distributor in format tiparit. Il gasesti in cutia produsului sau lipit pe exteriorul cutiei. Pastreaza certificatul ca sa poti beneficia de garantie, daca va fi nevoie.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.
Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de reteaua de service autorizat a producatorului/distribuitorului, in centrele specificate in certificat. Trebuie doar sa duci produsul defectat la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.
Produse resigilate
Toate produsele resigilate sunt insotite de certificate de garantie emis Izolta in format electronic. Perioada de garantie este specificata in certificatul de garantie al fiecarui produs.